Μια ιδέα για κέρασμα στο σχολείο

4 χρόνια πριν, σαν σήμερα, γεννήθηκε η πρώτη κόρη μου!! Δε θα πω τα γνωστά, πως κοιλοπονούσα, γιατί δεν κοιλοπόνεσα... Ήταν απλά η έναρξη ενός υπέροχου ταξιδιού, που όσο περνούν τα χρόνια γίνεται ακόμα πιο υπέροχο!!
Και αφού στο σχολείο μας απαγόρευσαν να πηγαίνουμε τούρτες (ορθώς κατά τη γνώμη μου) , έπρεπε να σκεφτώ κεράσματα!! Αποφάσισα , λοιπόν, να ξεφύγω από τη λύση που μου δίνουν τα σοκολατάκια ( η οποία μεταξύ μας είναι μια χαρά!)και να κάνω κάτι πιο δημιουργικό! Πάμε να σας το δείξω βήμα βήμα, μήπως σας ξυπνησω κι εσάς καμιά ιδέα!!

Αγόρασα τα εξής υλικά:
Κουβερτούρα
Γεμιστά μπισκότα
Χρωματιστή τρούφα
Σακουλάκια
Κορδέλες

Η διαδικασία τόσο απλή , όσο αρμόζει στην περίπτωση μου, που δεν έχω ούτε πολύ χρόνο ούτε ιδιαίτερες μαγειρικές ικανότητες:

1. Σπάμε την κουβερτούρα σε μικρά κομμάτια 

2. Την λιώνουμε σε μπεν μαρί
3. Λίγο πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία προσθέτουμε  γάλα
4. Ανακατεύουμε καλά μέχρι να ενωθεί το μίγμα
5. Ανοίγουμε τα μπισκότα
6. Τρώμε απαραιτήτως ένα...
7. Και ήρθε η ώρα της βουτιάς. Η σοκολάτα πρέπει να καλύψει ολόκληρο το μπισκότο
8. Τα τοποθετούμε σε δίσκο με λαδόκολλα
9. Η σειρά της τρούφας
10. Πατάμε την τρούφα λιγο να σταθεροποιηθεί και βούρ στο ψυγείο

11. Τα ξεχνάμε για κάνα 2 ώρες μέχρι να κρυώσουν καλά και μετά συσκευάζουμε. Εγώ τα εβαλα μέσα στο σακουλάκι μαζί με 2 καραμελίτσες!!
12. Έτοιμα!!!

Εγώ για να φτιάξω 25 σακουλάκια χρησιμοποίησα 2 κουβερτουρες, μισό ποτήρι γάλα και 2 πακέτα μπισκότα. 

Εντάξει , τίποτα το ιδιαίτερο και το πρωτότυπο. Φτιαγμένο, όμως , με πολυ μεγάλη χαρά και πολλή πολλή αγάπη για τη δικη μου βασίλισσα!!


Comments

Popular Posts